Helmikuun haasteen arvonta

Ohaioo! Tai jotain, huomenta kuiteski!

Kuu vaihtu ja nyt olis aika suorittaa arvonta kaikkien herkkukommentoijien kesken. Sain tosta onnettarelta tempastua numeron väliltä 1-9 (7) ja nyt katsotaan kuka oli 7. kommentoija – tsadaa! Voittaja on “Kaisla”
alla olevalla herkullaan (jonka minä tulen mahd. jo ens viikonloppuna testaamaan!).

Mun lempparileivos on rahkamainen piirakka marjoilla (mielellään kirpeillä sellaisilla): http://vegamo.blogspot.com/2009/03/rahkamainen-marjapiirakka.html

Kuppikakutkin on kyllä aivan ihania, mutta olen vasta vastikään tutustunut niihin ekan kerran, niin en osaa päättää suosikkia. ^^

Tähän vielä pakko laittaa, että kuppikakuille on suloisempikin nimi, pikkukakkunen 🙂

Laitatko mulle sun osoitteen joko s.postilla, tai sitten ihan vaan kommentoimalla, mä en ikinä julkaise kommentteja, jotka sisältää yhteystietoja, joten sen voi tehdä ihan huoleti. Mun s.postiosoite on pinkkisfun(at)gmail.com.

Leave a Reply

