Keskiviikon Kootut

Heipsistä jälleen!

Tätä olenkin jo vähän innolla odottanut, ensimmäistä “Näistä mä tykkään! Nää mä haluun” postaustani! Pidemmittä puheitta, Keskiviikon Kootut!

Japani-zine!

https://www.etsy.com/listing/124370885/photo-zine-japanese-landscap?ref=favs_view_1

Täältä!

Tämä ihana pehmo! Mulle kyllä kelpais tältä tekijältä mikä tahansa pehmo, niin ihania ne on.

il_fullxfull.505501345_st89

My Pet Moon

Olen kasvattanut erittäin suuren kiintymyksen Japanissa keväällä tapaamaani sieneen, kartio- tai pallohuhtasieneen siis. Kaikki missä tuo sieni on kelpaa! Vaikkapa tämä söpö keittiöpyyhe.

il_fullxfull.610490437_1mbz

Sen voi lunastaa omakseen täältä!

Mitäs mieltä tästä ihanasta vasikasta?

il_fullxfull.541590264_nomn

Printti täältä!

Ah! Mä niin haluaisin tän leimasimen! Musta tuntuu, että mun elämä olis aika lailla täydellistä jos tämän omistaisin!

il_fullxfull.531227493_4i7j

Wit and Whistle

Entäpä nämä? Onko maailman makeimmat sukkikset?

il_fullxfull.689933414_s2aw

em tee see

Hahah! Entäpä tämä megamagee printti? Tahtoo!

il_fullxfull.421689805_d2vg

Täältä niitä saa!

Ja sokerina pohjalla Sokerin näköinen (edes vähän?) vaasi/planter. (onko näille suomenkielistä nimeä? Ei ne kyllä ihan kukkaruukkujakaan ole, vai onko?)

il_fullxfull.301264404

Jos mulla vaan olis varaa, niin ostaisin sen täältä!

Hauskaa ikkunashoppailua teillekin!

xoxo,

Raisa

Leave a Reply

