Kuvapäiväkirja torstailta 8.1.2015

Heipsis!

En saanut eilen kauheesti aikaiseksi, muttei aina tarvii saadakaan. Työasiaa tuli nytkäytettyä eteenpäin, ja siitä olen oikein tyytyväinen. Vaikka viihdyn hyvin kotona on silti oikein kiva palata takaisin “ihmisten ilmoille”. 🙂

Valitsin kuvapäiväkirjan päiväksi torstain ihan siitä syystä, että joka toinen torstai on Animalian PKS:n tapaaminen, ja näin ollen saan itseni näyttämään todella aktiiviselta ja maailmaaparantavalta, mutta myös siksi, että silloin tulee lähdettyä kotoa jonnekin, ja tulee vähän vaihtelua näihin kuviin. Vaikkakin melkeinpä aina menen samoihin paikkoihin, eli Ekoloon, Viivoaniin ja Helunaan. Kuten eilenkin. 🙂 Olisin halunnut ennättää käydä siinä Kurvissa olevassa pienen pienessä kiinalaisessa kaupassa, mutta jäin suustani kiinni Helunassa, joten pakko oli skipata. Ja tapaamisen, tai siis kokouksen 😉 jälkeen osui seuraava bussi niin sopivasti siihen, etten sitten raaskinut sitä missata, joten jäi pienen pieni kiinalainen kauppa käymättä. No, ens kerralla sitten!

Mulla on ärsyttävä pyörre, joka saa otsatukan “jakautumaan” tosta keskeltä. Yritän sitä kotioloissa kouluttaa pinnillä. Laihoin tuloksin. 16236327085_3a644a05e5_k

Tämän päivän tehtävälista. En varmaan puoliakaan saanut aikaiseksi, mut ihan sama.

16050219069_c93a541e5f_k

Posti tuli ihan älyttömän myöhään, mut parempi myöhään kuin ei milloinkaan, sillä sisuksissaan sillä oli tämä! Pieni pöllö vaasi/planter, johon kokeilin kyniä sisään (eivät jää pysyvästi, toi puunrunko on liian korkea. Ostan siihen kaktuksen tänään Plantagenista.).

16050219679_40cd9776aa_k

Pihalla oli niin kökkö ilma, etten ottanut yhtä ainuttakaan kuvaa ulkona. Bussista nappasin tämän, ihan vaan todistusaineistoksi. Siitä, että ohitin bussipysäkin? Siitä, että on ankeaa?

15616472973_6e1421c8c6_k

Ennen toimistolle menoa kävin siis tosiaan Ekolossa, josta ostin C:lle joululahjankorvikkeen. Olin siis tilannut sille kahden kuukauden Vegan Cutsin Snack Boxin, joka sitten menikin ihan pipariksi. Ehkä se tulee vielä joskus sen toisen kuukauden saamaan, mutta ainakaan joulukuun boxia ei. Niiden moka, ei minun. Tylyä palvelua. Ei hyvä.

Ai niin, mun onkin pitänyt sanoa, että kukaan/mikään mun mainitsemista kaupoista taikka tuotteista ei ole millään lailla sponsoroinut mua. Kaikki mitä täällä hehkutan, taikka haukun, on ihan puhtaasti sen ansainneet. Voitte aivan huoleti klikkailla mun laittamia linkkejä, mä en saa niistä yhtään mitään. Tiedän, että on sellaisia ihmisiä (ei tietenkään mun lukijoissa!), jotka kiusallaan vaikkapa FB mainoksia klikkailee (en jaksa selittää logiikkaa ton takana, sellainen kuitenkin on) taikka ei klikkaile esim. just blogien linkkejä, ettei se bloggaaja saa niistä rahaa tms. Mut mä täällä “mainostan” sellaisia paikkoja, joissa soisin teidän käyvän taikka muutoin tukevan. Tyyliin laitetaan hyvä kiertämään. Tai jotain. Mä kyllä myönnän olevani hyvin helposti “myytävissä”. Jos jostain jotain ekstraa saan, niin se on kyllä sen jälkeen maailman paras paikka jne. 🙂 Mut kyllä mä sellaisestakin sitten kertoisin. Niin, että huoleti siellä vaan. 🙂

Niin, Helunasta ostin taas kosmetiikkaa (kalliiksi tulee tämä ikääntyminen, taikka ennen kaikkea siihen herääminen!).

16048822728_3d2b2d0b95_k

Pesulaput ja finnipuikko Ekolosta, muut Helunasta. Innolla odotan, että pääsen kokeilemaan Giovanni shampoota ja hoitoainetta. Tykkään tuosta tuotemerkistä kovasti!

Tapaamisessa oli paljon pieniä, Michael Monroen näköisiä koiria. Ja yksi äkäinen akka.

16235513642_70411a88e7_k 15613915704_cd23b7ca15_k 16235515072_a2c34f2e0a_k 16236331615_39fe5ab929_k 16210439916_9c6544cfff_k

Kotiin päästyä katsottiin vielä Modern Family ja puolikas Agent Carter näiden kahden kollin kanssa.

15613919844_705f64f7c6_k

Leave a Reply

