BWC, Beauty Without Cruelty

Tässäpä tuotemerkki, jota ilolla esittelen! BWC taikka Beauty Without Cruelty, yksi ensimmäisiä ellei jopa ensimmäinen vielä voimassa oleva kosmetiikkamerkki, joka voi ylpeillä eläinkokeettomuudellaan ja täysin vegaanisilla tuotteillaan. Merkillä on brittiläiset sivut, joiden mukaan firma olisi n. 30 vuotta vanha ja jenkkiläiset sivut, jotka ronskisti melkein tuplaavat iän viiteenkymmeneen. Ihan sama.

Toivottavasti ette oleta, että kirjaisin tähän jotain syvällistä firman filosofiaa tms. Lukekaa itse jos sellainen kiinnostaa. Kaikki tuotteet ovat kuitenkin eläimillä testaamattomia, sitoutuneet Buav tiukkaakin tiukempiin säännöksiin, vegaanisia ja käyttävät kierrätettyä matskua kun mahdollista. Lisäksi soveltuvat hyvin herkällekin iholle, ollen hypoallergeenisia (mitä se sitten tarkoittaneekaan) ja hajusteettomia.

Minun edellisistä meikkileikeistäni on sen verran pitkä aika, etten oikein osaa vertailla näiden tuotteiden laadukkuutta, kerron vaan mitä mieltä niistä itsestään olen, ilman vertailukohdetta. Ja myönnettäköön, olen täysin “myyty” mitä tähän merkkiin tulee. 🙂

16192887209_efa7d5aabb_k

Tietenkin olis ollut asiallisempaa laittaa joku virallinen tuotekuva…eikä näitä omia, osittain jo kulahtaneita, meikkejä.

Itselläni on käytössä musta Ultimate ripsiväri, joka taitaa olla pitkäikäisin tuttavuuteni ko. merkiltä. Pidän maskarastani kovasti, vaikkakin se on todella kostea, ja sitä kautta suttaava. Ja jos vähänkään sataa ja minä olen pyörällä liikenteessä näytän pian pandakarhulta…Ostinkin seuraavaksi ripsarikseni vedenkestävän.

Olen erityisen tykästynyt BWC:n huultenrajauskynään. Loistava väri! Ja huulikiilto on myös jatkuvassa käytössä, juurikin ihanan värinsä takia. Huulipuna taas on niin pysyvää, että mua vähän ahdistaa. Mutta uskoakseni huulipunan pysyvyys on monelle haluttu ominaisuus, eikö totta? Itse tykkään lisäillä sitä, ihan niinko huulirasvaakin. Koko ajan. Mikä lie neuroosi.

16191480668_bc591e3972_k

Jos pakkaukset ei olis “lupaus vegaanisesta, varmasti eläineettisestä” valinnasta sanoisin ettei ne ole erityisesti mun mieleen. Tykkään kyllä joutsenista ja silleen, mut silti. Olis voinut olla jotain vähän “menevämpääkin”. Mut en mä niitä pakkauksen takia ostakaan, vaan ennen kaikkea juurikin sen lupauksen. Ja siihen lupaukseen liittyy myös se katteeton? kauneuslupaus, jonka mukaan kaikista tulee ihan älyttömän kauniita kunhan ne vaan tajuaa käyttää juuri tätä kosmetiikkaa. (mä en voi ymmärtää missä meidän posti viipyy! Kello on melkein 12 eikä vieläkään ole tullut. Kuumeisesti odotan Beauty Boxiani tulevaksi. Toivottavasti se ei ole jäänyt tullin ilkeään haaviin!)

Voi älytön. Emmä osaa mitään kosmetiikka-arvostelua tehdä. Jos olis rahaa ostaisin tältä merkiltä kaiken, jopa ne jotka ei mun väreihin käy. Sen verran paljon tykkään. Riittääkö tämä?

Niin, mistä niitä sitten saa? No Helunasta, tietenkin! Ja itse asiassa siellä onkin aika kiitettävä valikoima BWC:n tuotteita, ja hinnat on paremmat kuin BWC:lla itsellään!!

Harmillisesti Euroopasta ei näköjään saa ko. firman ihon- ja hiustenhoitotuotteita. Niiden perään meikäläinen erityisesti on. Vanhenevan ihonsa kanssa.

Eipä mulla muuta sitten tällä kertaa, huomenna taas uusin kujein! Mahtavuutta tiistaihinne!

xoxo,

Raisa

Leave a Reply

