5 thoughts on “Näkyykö?

    • Tää on ihan mahdotonta. Mulla on nyt jotenkin neljä blogia kahden sijaan, vai olisko niitä jo useampikin ja ne on ihan kummallisesti sekaisin keskenään. Yritän saada ongelman korjattua, tai siis yritän saada muut korjaamaan ongelman. Sillä enhän minä ymmärrä näistä yhtikäs mitään.

      • Ja mun maanantain postaus ei mennyt minnekään. Mä kyllä näen, että se on olemassa, mutta kun klikkaan sitä auki niin se sanoo, ettei sivua ole olemassa. 😦

  1. Huudellaanko me tyhjille seinille, jos kommentoidaan jotain Facebookissa? Kun kuitenkin jaat (automaattisesti, oletan) nämä kaikki postaukset sinnekin, niin sieltäkin löytyy lukijoiden kommentteja, jo pariin edelliseen postaukseen oli muutama henkilö kommentoinut, että ei skulaa.

    • Joo, mä en siellä Facessa ole ollenkaan, tai sii nämä sinne jaan ja juurikin automaattisesti, mutten käy katsomassa miten pienokaiset maailmalla pärjää. Eli tyhjille seinille menee kommentit. Tätä on nyt pari ihmistä selvittämässä, että saatais toimimaan. Toivottavasti pian kunnossa!
      xoxo,
      Raisa

Leave a Reply

