Keskiviikon kootut.

Kiitos Hullujen Päivien minulla ei ole mielessä mitään muuta kuin Japani. Minä hengitän Japania varten. Minä syön Japania varten. Minä ajattelen Japania. Minä käyn töissä Japania varten. Joten, tänään tajolla Japania. Ja joo, ne kirsikan kukat kukkii osassa maata. Kävin katsomassa.

Mutta kun minä sinne menen seuraavaksi saattaisi nähtävillä olla tämä väriloisto.

Ihan kamalasti kapiaan tätä:

Tätä söisin niin, että napa paukkuu! Oishi!

397559_10151983855280738_6919401302488823819_n

Teriyaki “chicken” burger Dewa Dewa Cafessa.

Tätä kaveria kävisin moikkaamassa!

Ja täällä haluaisin käydä katsomassa vieläkö löydän kartiohuhtasienen!

10246765_10152002258700738_3159372848624771355_n

Shibuyassakin tahtoisin käydä moikkaamassa tuttuja!

Kuinka tämän voisi jättää väliin?

Studio Ghibli

Studio Ghibli

Uutuutena haluaisin nähdä vähän tätä

Ja täälläkin olisi hauska tehdä muutakin kuin vaan shoppailla, vaikka juosta tätä käytävää puukengät jalassa.

Voi Japani, nähdäänhän taas pian?! Joohan!

xoxo,

Matkakuumeinen Raisa

Leave a Reply

