Kuvapäiväkirja Torstailta 14. Toukokuuta 2015

Plääh. Edelleen kipeenä. Tänään sentään vapaapäivä, niin saa huilia. Vaikkakin mulla on ihan kamalan paljon kaikkea tekemistä, kun olen ollut niin vähän viime päivinä kotona. Mulla on tällä viikolla kuusi päivää töitä. Ja olen viimeiset kaksi ollut niistä kipeänä töissä. Tai no, puolikuntoisena. Mikä tarkoittaa sitä, että kotona ei riitä voimat mihinkään. No, valitus sikseen, mennäänpä minun eiliseeni.

Kuten sanoin, olin kipeänä ja töissä. Eli teidän kannalta kyllä valitettavan tylsä päivä. Yritän aina saada näihin torstaihin jotain sisältöä, siis jotain vähän “poikkeavaa”, jotta mielenkiintonne säilyisi. Mutta tällä kertaa vuorossa on vaan ja ainoastaan selviytymistä. Ensi viikolla on tapahtumaa sitten paljon enemmän! Joten, pysyttehän sivustolla! 🙂

Olin edellisenä päivänä kirjoittanut itselleni tehtävälistalle paljon asioita, joista en tehnyt mitään. Joten päiväni aloitin ruksimalla listalta kirjeiden pakkauksen. Kirjeet olin siis kirjoittanut, mutta koska kaunis pakkaus on puoli ruokaa, oli ne vielä laitettava nätisti kasaan. Yes! Sain tehtyä! (myös sotkua.)

IMG_2129Otin myös valokuvia myytävästä nukesta. En ole vieläkään saanut itsestäni irti sen vertaa, että menisin facebookiin ja laittaisin nuket siellä myyntiin, mutta tälle löytyi kiinnostunut ostaja sähköpostitse, kaverin kaveri. Peukut pystyyn, että ostaa. Siitä mukava pesämuna syksyn reissukassaan.

IMG_2135Ai niin! Pitäähän minun syödäkin! Tässä pihalta keräämäni vihreä osuus aamupalaani! Voikukkaa ja sitruunamelissaa.
IMG_2137 Ennen omaa aamupalaani oli kuitenkin ruokittava koirat. On niin ihanaa, kun Risto syö jälleen hyvin. Ei siis edelleenkään teollista koiranruokaa, vaan itsetehtyä.IMG_2141 Aamupalaa syödessä hoidin päivän tietokonejutut. Eli blogipostauksen Viipurin Koirista (muistattehan osallistus keräykseen, että saataisiin näille hienoille koirille mahdollisimman paljon kaikkea hyvää, tai edes mahdollisimman paljon kaikkea pahaa pois niiden elämästä. Itse tyhjensin tilini heidän tililleen. 😀 [huikeat 24 euroa.], ja jos ei keräykseen osallistuminen onnistu, niin jakakaa postausta somessa, jotta joku sellainen, joka keräykseen voisi osallistua sen tavoittaisi! Ja kiitokset jo kaikille niille jotka ovat sitä jakaneet! <3)

Tilasin myös valokuvia. Olivat puoleen hintaan! IMG_2143 Ja ehkä tämän päivän jännin juttu: Tilasin hiusvärejä!! Vihreää, oranssia, lilaa ja turkoosia! Melkoista! Tämä nykyinen värini on siitä mainio, että tyvikasvu ei ole ollenkaan niin näkyvä, kuin mitä se vaaleammassa tukassa on. Mutta silti, maailma on täynnä värejä, miksi jämähtää yhteen?! Käytän Special Effects -värejä.

Hairahduin myös Etsyyn. Rintakoru ja kaksi muistivihkoa.IMG_2145 Aamupesu Napsukan toimesta.IMG_2150 Niin ihana tämä hassu koira.IMG_2152 Töissä! Mä niin tykkään tästä paikasta! (en kyllä niin paljoa silloin kun olen kipeä.)IMG_2158 Punaista teetä hautumassa. Tai se mitään teetä kyllä ole, hauduketta. Siis punaista hauduketta hautumassa. Olen juonut todella paljon kaikkea kuumaa viime päivinä. Hennon makuista vihreää teetä en juuri yhtään, sillä en maista sitä, eli se menisi osittain hukkaan.IMG_2159 Pakollinen lounaskuva. Kaksi banaania, omena ja maapähkinävoita. Yksi lemppareistani.IMG_2160Harmitti, kun olin töihin mennessä saanut autoni ihan parhaalle paikalle, mutta töistä lähtiessäni pitikin käydä kaupassa, eikä ruokakauppoihin nähden autoni enää ollutkaan ollenkaan hyvällä paikalla. Koska minua ujostuttaa kuvata kauppakeskuksessa isolla järkkärillä otin pari kuvaa kännykällä. Tykkään tuosta ensimmäisestä paljon! Auringonsäteissä on jotain!

kuva (1)

Ostin lisää omenoita. Sekä banaaneita ja maapähkinävoita.kuva (2)

Kotona oli ihana mies laittanut ruoan: linssikeittoa. Lisäksi sipsejä ja pala Vegoa, joka meni tukkoisen nenän takia ihan hukkaan.

IMG_2162 Päivällisen aikana viihdytimme itseämme tv sarjoilla. Ensin Modern Family.IMG_2165 Ja sitten: Kuka tietää mikä sarja?!IMG_2169 Lopuksi vielä pupuille iltapalaa. Olenko jo kertonut, että viskon niiden ruoan pitkin huoneen lattiaa, että saavat puuhaa sen etsimisessä. Tässä Hyrrää nappuloita etsimässä. IMG_2174 Lisää ruokaa, kiitos!IMG_2177 Pikainen iltaruokinta myös näille. Salaattia, lehtikaalia, pillisipulia, pinaattia.IMG_2182 Ja sit nukkumaan!IMG_2184

Öitä!

xoxo,

Raisa

8 thoughts on “Kuvapäiväkirja Torstailta 14. Toukokuuta 2015

  1. Voih, pikaista paranemista! Kävin eilen kirsikankukkajuhlassa ja ajattelin sua kun tykkäät Japanista! Toivottavasti nähdään pian, alkaa olla jo ikävä! ❤

    • Mua hiukan harmitti, kun en päässyt sinne Hanamiin! Oon parina vuonna ollut, ja oon tykännyt. Mutta kun tarjottiin töitä tuplapalkalla, niin en malttanut olla ottamatta tarjousta vastaan!
      Kyllä me pian varmasti nähdään! Ootko tulossa miekkariin ens viikolla? Siellä sit viimeistään, eikö? Ja juu, kivaa kuulla sinustakin!
      xoxo,
      Raisa

      • Siellä sitten nähdään! Tiiätkö onko Pks tyypit treffaamassa missään etukäteen? Olis kivaa mennä yhdessä/pelottavaa mennä yksin!
        Jotenin mull aon semmoinen kutina, et kyllä tulee paljon porukkaa! 😀
        xoxo,
        R

  2. Mä olen kans menossa miekkariin mutta en kyllä kehtaa yksin mennä, että mielellään tavataan jossain ja mennään yhdessä. Ei ainakaan kokouksessa sovittu mitään..

      • Jes! Sovitaan rehvit jossain ennen! Mua kyllä jännittää kun en ole ennen ollut mielenosoituksessa! Toivottavasti en kaadu! ettekä tekään! Ihana nähdä Raipeakin pitkästä aikaa ❤

      • Eikä, kun kaadutaan kaikki! Se oliskin hauskaa! Kompastuttais kengännauhoihin tms.On hauskaa nähdä!

        xoxo,
        R

Leave a Reply

