Keskiviikon Kootut: Jaan mun riemurasiaani!

Moikkaloikka vaan!

Eilisen tymäkän postauksen jälkeen kaipaa jotain paljon keveämpää, eikö totta?! Ajattelin esitellä teille iltojeni ilon, riemurasian sisällön!

Lähes joka puolella törmää kuviin ihmisten (naisten) laukkujen sisällöstä. Tämä on mielestäni ihan hauskaa joo, mutta tykkään asioista, jotka on TOSI hauskoja! Siitä syystä jaankin teille jotain ihan muuta, nimittäin salaisen lootani sisällön! Tänne ei edes C:llä ole asiaa!

Tässä mun lootani sellaisena, kuin muu maailma sen näkee. Vieressä myös karkkipurkki, jolla ei ole yhtä suurta merkitystä elämässäni, kuin tällä peltilaatikolla. (Karkkipurkissa on kovat karkit.)17140732814_5c9655574d_k

Tältä purkit näyttää avatuina. Melkoista herkkua!17760539192_962ebbb2aa_k

Leviteltyinä. (tryffelit tuli takavasemmalta. Ne ei mahdu kumpaankaan purkkiin.)17736854336_4ef50c187a_k

Suklaat. (Vegoja on tänään kaksi, sillä sain mieheltä eilen toisen. Pirkka suklaa, ja toinen Ikean suklaista on on käytetty leivontaan kuvan oton ja julkaisun välisenä aikana.)17575677070_16b4076267_k Pehmeät karkit.17576949499_dc6a3fb2b5_k Kovat karkit. Rakastan japanilaisia pakkauksia.17760537172_3133f95b3d_kLoppuun vielä hassu kuva, jonka intouduin ottamaan herkuilla leikkiessäni.

17736872266_fb12ecc1be_o

Mitä sun riemurasias pitää sisällään?

Nyt tää lähtee viemään Sokeria eläinlääkäriin. Pitäkää peukkua, ettei ole mitään vakavaa!

xoxo,

Raisa

8 thoughts on “Keskiviikon Kootut: Jaan mun riemurasiaani!

  1. Kotoani ei koskaan voisi löytyä tuollaista ylipääsemätöntä tahdonvoimahaastetta. Kun haluan makeaa herkkua, teen itse pienen annoksen raakanameja eli lakua, fudgea, suklaata, marmeladia, muffia, kakkua, useimmiten kuitenkin jäätelöä.

    • Mä en tiedä miksi, mutta mulle ei tee yhtään tiukkaa olla syömättä näitä kaikkia. Itse asiassa, melkeinpä toisin päin. Mä en raaski syödä niitä. On ihan kamalaa jos laatikko on tyhjä, silloin mun tekee karkkia mieli koko ajan. Ja jos leivon, eikä ole siis juhlia taikka jotain tapahtumaa, mihin olen leioimassa, vaan leivon perheelle/itselle, niin silloinkin äkkiä pakastan (ison) osan, että saan säästöön “pahan päivän varalle”. (enkä sit koskaan muista, että oon pakastanut jotain).
      Mulla oli jo lapsuuden kodissa aina karkkia jossain, siis ei niinkään omia karkkeja, mutta vanhemmat tuoneet matkoilta. Ja kun niitä oli aina tarjolla, ei mun niin niitä tehnyt edes mieli.
      Sipsit on kyllä ihan eri asia. Niitä en pysty vastustamaan.
      Kiitos kommentista!
      xoxo,
      Raisa

Leave a Reply

