Keskiviikon Kootut

En nyt jaksa muistaa kuinka paljon olen täällä toitottanut siitä, että minusta on kasvanut öö…aikuinen nainen. (ai kamala! Kuulostaa ihan todella vanhalta, ja jotenkin suurikokoiselta. Ja tummatukkaiselta, sekä vahvasti meikatulta.) Siis mitä tahdon sanoa, että se pikkutyttövaihe saattaa nyt olla ohi, ja olen hypännyt teini-iän yli johonkin sellaiseen 27 vuotiaan tykkäysmaailmaan. Minusta on siis tullut 27 vuotias. Olen kertonut, kuinka olen laittanut todella paljon pikkutyttöjen tavaroita pois Tehtaalta, ihan siis kassi- ja laatikkokaupalla. Ehkä, mahdollisesti ensimmäistä kertaa saatan elämässäni ajatella että “mitä enemmän sen parempi” tai “miksi tyytyä vähään kun voi saada kaiken” eivät olisikaan ne ohjenuorat elämälleni. Ehkä ihan oikeasti ei ole maailman makeinta omistaa niin paljon nukkeja/Hello Kittyä/tarroja/posliinifiguureita/sälää/krääsää/kamaa/leimasinmusteita/ sabluunoita/kaikkea, ettei edes muista mitä kaikkea itsellä on. Ehkä jos kaikki paikat evät olisikaan ihan täyteen ahdettuja (asun vanhassa talossa, jossa on todella paljon säilytystilaa. Vajaat hyllyt saavat   ovat saaneet oloni levottomaksi. Mutta nykyisin ajattelen, tai ainakin yritän ajatella, että on tyhjä tilakin on ihan ok. Vaikkakin saattaa aiheuttaa levottomuutta. Mutta niin aiheuttaa kaikki täyteen ahdettukin.

Niin, johdantoni johdattaakin meidät nyt tähän, että millä haluaisin täyttää vapautuneet tilat. (minä kuitenkaan miksikään minimalistiksi rupea. Kaunis tavara on kaunista ja ihmisenä minulla on sisäsyntyinen kaipuu kauniiseen.) Joten tässä tämänhetkiset hip(ster) asiat:

Oijoi! Tänne minä kirjoittaisin kaikkien ajotaidottomien rekisteritunnukset, ja lopulta autorekisterikeskuksen avittamana myös nimet ja osoitteet. Myöhempää käyttöä varten. Kirja täyttyineisi hetkessä.

Ei ole vegaaninen tämä kirja, mutta eiköhän sieltä paljon saisi ideoita! Japanilaiset jälkiruoat/herkut ovat minulle hyvin vieraita.

Koska mulla on todella vähän tilaa ikkunalaudoilla olis tämmöinen todella tyylikäs ammpeli tarpeen.

Ehkä tämä ei ole ihan Aikuisen Naisen vaate, mutta pirun hieno kuitenkin! Ja pohjaväri harmaa!

Käkikellot on hienoja, mutta välillä vähän ärsyttäviä.

Olenkin varmaan jo kertonut, että tapasin Japanissa reilu vuosi sitten elämäni ensimmäistä kertaa (kartio)huhtasienen. Jätin sienen sinne ilahduttamaan muitakin, mutta tatuoin sen kuitenkin jalkaani, niin että saan sen mukanani aina hautaan asti (vaikka haluankin polttohautauksen.) Se vaan on niin hieno.

Seiniltäkin olen ottanut paljon lapsellisia asioita pois, tilalle sopisi hienosti tälläinen printti.

Vaikken vaatteita olekaan laittanut pois nyt viime aikoina olisi minulla tarvetta uudelle collegelle. Tämä on jo ostoskorissa, saa nähdä miten käy, tyydynkö ihailemaan kauempaa.

Koska kirjekaverini ovat tämän arvoisia.

Yksi vielä ja sitte vastapaistettua raparperipiirakkaa syömään!

Hipstereiden ja D.I.Y.:n kiistaton kuningatar, Elsie Larson. Ihastuin Elsien skräppityyliin vuosia sitten ja vieläkin hänen vallaton tyylinsä, niin skräppäämisessä kuin pukeutumisessa ja sisustamisessakin jaksaa viehättää. Vaikkakin ehkä joskus menee vähän överiksi (ja ne on just niitä, mitä parin vuoden päästä nolostellaan. Mutta niistä hetkistähän se elämä koostuu. Olisi ihan maailman tylsintä jos kaikki eläisivät varautuen siihen, että miltä tämä mahtaisi viiden vuoden päästä näyttää.). Eilen illalla äkkäsin ABM:n Youtube kanavan ja sieltä se överi iski eniten vastaan. Ja siltikin niin viihteellistä!

Ei muuta. Kesäistä keskiviikkoa!

xoxo,

Raisa

Leave a comment