Kuvapäiväkirja Torstailta 13.8.2015

Vapaapäivä!! Olen ollut töissä kahdeksan päivää tauotta, kahdesti tehnyt 9 tunnin päiviä= väsytti! Mutta tänään vapaapäivä! Syytä juhlia! Joten puutarhuroin ennen aamupalaa! Melkoinen partygirl olen!DSC05967

Yritän tässä sekamelskassa nyt syödä jotain! Mies leipoi pikkumyyjäisiä varten.DSC05968

Minä pakkasin pikkumyyjäisiä varten. Hain postin (tokalla kerralla tärppäsi!), kaksi ihanaa kangasta! Nams!DSC05969

Laatuaikaa suosikkikoneeni parissa.DSC05973

Siinä se lanka menee.DSC05975

Jalkasienen vaivaama kaasujalka. Ja mulla on mekko päällä. Ja lattiakin pitäisi uusia joo.DSC05979

Löydätkö pupun?!! Vinkki: se on ihana!DSC05981

Söin lounasta ja katsoin Amelie leffaa, kunnes mies häiritsi avunpyynnöllä, ja minä suutuin ja lähdin kirjastoon. (ei katsottu Gambit leffaa, se oli vikatikkilainaus.)DSC05982

Nukuin lähes kahden tunnin päiväunet! En koskaan nuku päiväunia, mutta nyt nukuin. Ja heräsin näin söpönä.DSC05985

Lumin terveiset Pinkkis blogin lukijoille! Äipän luona myymässä. Myin hyvin ja nyt olen iloinen. 🙂DSC05987

Napsukamies pääsi isoon kylpyyn.DSC05988

Me ollaan miehen kanssa näin ihania.DSC05990

Tuusulanjärvi.DSC05993

Napsukan kanssa odotetaan iskää, kun se käy kapuassa hakemassa meille laiskoille jotain roskaa syötäväksi. Nainailla on ikävä.DSC05995

Minulla on Ryan.DSC05997

Kotona ensiksi vähän tehtiin Pinkkistöitä, sitten ruokittiin puput, vaihdettiin mukavampaa ylle ja lopulta asetuttiin tietokoneen eteen syömään itsemme uneen. Soin tyhmänä ja hillittömänä kaiken! Ja olin niin huonovointinen sen jälkeen, onneksi nukahdin heti. Yöllä heräsin jäätävään janoon.DSC05998Moikkarallaa!

xoxo,

Raisa

5 thoughts on “Kuvapäiväkirja Torstailta 13.8.2015

    • Kyllä! Se on uusi toiminimeni! Alaston ompelija. Itseasiassa, aika hauska. 😉 Sipsit on hm…todella herkullisia, Estrellan tomaattisalsasipsejä, mutta niissä on palmuöljyä ja me yritetään kunnollisten vegaanien tavoin välttää sitä, parhaamme mukaan. Välillä sitten lipsahtaa. Eli en voi suositella, mutta hyviä ne on.
      xoxo,
      Raisa

Leave a Reply

