Täysin turha postaus tai kuinka saat ikävät kuvat pois mielestäsi.

Moikka!

Mua on piinannut pitkään yksi kamala video, joka kaverin seinällä pyöri ja jäin istä sitten liian pitkäksi aikaa katsomaan. Yleensä kyllä pyrin välttelemään niitä, mut tää alko niin vauhdilla ja sit jäin vaan tuijottamaan sitä lamaantuneena. Siinä pyöri kaksi videota rinnakkain: toisessa oli turkismuotinäytöksestä malleja lavalla eläinten raadot päällä, ja toisessa taas siitä turkiksien alkuperästä. Siinä oli todella järkyttävää materiaalia, ja yhden eläimen katse porautui minuun. Ja kaikki se pahuus, mikä siinä ihmisessä oli, joka sitä eläintä oli erittäin julmalla tavalla tappamassa. Se oli ihan kamalaa. Ja on edelleen. Tietenkään tämän kyseisen eläimen hyväksi ei voi tehdä enää mitään, mutta olen yrittänyt keksiä keinoa, jolla itse pääsisin tästä yli, niin että esim. oman koiran pään silittäminen ei jatkuvasti toisi mieleen sitä videon sinikettua ja saisi minua itkemään.

Ja sitten mies kertoi, kuinka päässä soivan biisin saa pois. Se pitää kuulemma mielessään laulaa/hyräillä loppuun. No, miten mä saan tollasen kidutustilanteen loppumaan? Loppuuko se siihen, että se eläin lopulta kuolee? Ei kuulosta kovinkaan tyydyttävältä.

No, minä sitten keksin, että kun se mies on kiduttamassa sitä yhtä eläintä hengiltä, kaikki muut vangitut turkiseläimet ko. tarhalta pääsevät häkeistään, ottavat olkalaukuistaan konekiväärit ja tulittavat kaikki tarhan työntekijät tuusannuuskaksi ja jatkavat matkaansa kohti kylää, jossa tämän mies asuu, menevät sen kotiin ja tulittavat sen perheen myös tuusannuuskaksi. Ja tää on se loppu, mikä mulle kelpaa. Eläinten vallankumous.

187-funny-animals-with-guns-pictures-2011--wallpaper-499x459 animals-carrying-rocket Funny-images-of-animals-with-guns-7

Ei mulla muuta.

R.

2 thoughts on “Täysin turha postaus tai kuinka saat ikävät kuvat pois mielestäsi.

  1. apua oliko se video mun seinällä! Se oli niin havainnollistava. Että ihmiset tajuis oikeesti boikotoida turkiksia ja firmoja jotka niitä käyttää. Ei ollut tarkoitus sinua järkyttää ❤

    • Se oli just se! Ja se kuule syöpy ja syvälle! Mut aika hyvin toi mun kuvaleikki toimii, nyt kun mun mieli haluaa muistuttaa siitä, niin mielessä alkaakin hyvin äkkiä pyörimään se, kuinka siniketut ja muut aseiden kanssa posautteleekin niitä ihmisiä. Ihanaa! 😀

Leave a Reply

