Kuvapäiväkirja Torstailta 22.10.2015

Hei vaan!

Anteeksi viivästys, ihan kamala perjantaiaamu oli. Olin lataamassa kuvia koneelle, hiusväri päässä kun yksi pomoista soittaa. Ajattelin sen koskevan tulevaisuuttani ko. firmassa (siis, että ilmoittavat työsuhteeni jatkumisesta), mutta sainkin kuulla, että minun olisi pitänyt olla avaamassa putiikkia 20 minuuttia sitten!! IIIK!! Sanoin olevani siellä puolessa tunnissa (olen naurettavan surkea arvioimaan aikoja, ja arvioin aina alakanttiin) mutta hitto soikoon, olin siellä 29 minuutin päässä, tukka vähän märkänä, mutta ainakin värit pestyinä pois, ja eväätkin oli siippa laittanut mukaan. Joten jäi postaus tekemättä.

Eikä eilenkään kerinnyt ja tänäänkin menee tiukille koska olen ihan saamarin sekaisin koko nainen. Kaikki vaan kestää eikä mistään tule valmista.

Niin, nyt onkin sitten jo maanantai…ei ennättänyt eilenkään…elämä on.

Normi juttuja, aamupalaa, tuuletusta jne. Ei kuvia.

Latasin kännykän. Muuten ei mainitsemisen, saati kuvaamisen arvoinen asia, mutta jos laturin piuha on Danbo…kuvattavahan se on.

22456130215_b873a2958a_z

Vapaapäivä, joten töitä. Parin tilauksen paketointi, päivän myöhässä kun ei ennättänyt aiemmin.

22268257298_8c5184c59e_z

Halloween herkkuja mukaan. Olen mä mainio! Näettekö tuon langan? Mahtavuutta!

22269145429_f0622cfa07_z (1)

Kaksi pakettia, yksi kirje.22456125905_29244dc9a4_z

Ostin uuden nuken Japanilandiasta (kuvassavasemmassa reunassa, istumassa, pinkki mekko päällä) ja nyt nukkekuume heräilemässä. En haluaisi thedä töitä, kun haluaisin leikkiä nukeilla. Ihan mälsää olla aikuinen.22267974110_d7ed2db758_z

Tätä työstän tällä hetkellä. Pientä nukketaloa, josta Japani -kaipuussani haluan tehdä japanihenkisen. Mieheltä olen pyytänyt tatamilattiaa yläkertaan joululahjaksi. Itse teen shoji liukuovet vähän huijaamalla. Ei ne mihinkään liu’u. (ja ei huolta, parveke menossa myös remontin alle.)

21833241944_38edb3089f_z

Toinen työnalla oleva kohde. Kamala yläkerran huoneisto isosta talosta.21833242944_e0c02b518f_z

Nämä kolme kerrosta olen saanut jo melkein kokonaan valmiiksi. Herkkukaupan ja Kevinin huoneiston välisen seinän maalasin uusiksi, sabluunoilla ja skräppisuihkeilla. Kunpa vaan malttaisin tehdä asiat pikkuhiljaa, enkä kamalalla jyrinällä kaikkea kerralla, sinne päin ja kesken jättäen. Ai niin. Pitäis ommella. Saatana.

22268261488_cbbd20230c_z

Joo, varmaan syötiin jotain lounaaksi ja ehkä katsottiin Downton Abbey:ä.

Ja sit kaupungille. Koomista (tai ei), mun piti lähteä neljän aikoihin matkaan, koska itseni tieteäen se matkan teko kestää niin sairaan kauan, lähdin kotoa viideltä. Aina sama juttu.

Satoi ja oli kovin tuulista. Mietin, että olisin Yotsubaa lainaten ottanut teille itsestäni kuvia imitoimassa sitä tuulta (Yotsuba jossain jaksossa näytti isälleen kuinka kovaa pihalla satoi heilauttamalla kädet voimakkaasti ylhäältä alas. tms.), mutta en ottanut. Tuuli kuitenkin kovaa. (ja kyllä, mulla on uusi sateenvarjo.)

22269324619_b05fd8790a_z

Bussissa luin ensin hetken, sitten muistin että mullehan tulee huono olo, jos luen bussissa. Joten lopetin lukemisen. Mut sit unohdin, että mulle tulee huono olo kun luen bussissa ja luin tosi paljon. Kunnes muistin, että pihallahan on tosi kaunista ja loppumatkan tuijotin kaunista syksyistä Helsinkiä.

22268428328_332d50898e_z (1)

Kaupungilla menin ensiksi Ekoloon, josta ostin paljon kaikkia lihaisia herkkuja. (ne oli lihattoman lokakuun kunniaksi tarjouksessa -20%). En muist amitä mun piti ostaa, eikä kun Vegoa. Sitä oli vain niitä pieniä patukoita. Pettymys. Ostin niitä kaksi.

22442821172_28cdcbf758_z

Ekolosta menin Tigeriin, vaikkei pitänyt. Ostin ihan vähän vaan, vaikkei pitänyt sitäkään. Mutta olin fiksu, oikeesti. (ei kuvia ostoista)

Tigeristä just eikä melkein ajallaan menin Musiikkitaloon. Mutta en löytänyt ajallaan oikeaa paikkaa, joten olin sit kuitenkin aavistuksen myöhässä.

22442801352_591f18f1b9_z

Musiikkitalossa haisi viinalle. Oikeesti. No, ehkä se musiikki on niin surkeaa, ettei sitä selvin päin kestä. Minä en ollut siellä musiikin, vaan seuran takia. Oli Etsy treffit Musiikkitalon Kahvilassa. Mä en nähnyt kahvilaa, ainoastaan viinibaareja joka puolella. Ja ah! niin sivistyneitä ihmisiä tylsissä vetimissään lipittelemässä pahoja viinejään.

22442802252_bcea5f7705_z

Ja sitten metrolla Kurviin. Tai siis Sörnäisiin. Helsingin metro. ❤

21834975753_66d325d314_z

Soi Soi. Nälkä.

22442805452_d24b895cf9_z

Taas tätä bussihehkutusta.

22268151500_18c458438a_z

Voi äly mikä nälkä tässä vaiheessa jo oli! Sataman Seitan ❤ Söin kaiken ja olin posahtaa. Katsottiin Downton Abbey:ä. (ei käydä enää oikeastaan koskaan Just Vegessä. Meni maku. Soi Soi on eräänlaisessa kämäisyydessään paljon parempi. )21833413744_df951936a0_z

Elämä on ihmisen parasta aikaa. Tykkään tästä.

22442808432_9dbd8259dc_z

Öitä!

xoxo,

Raisa

2 thoughts on “Kuvapäiväkirja Torstailta 22.10.2015

  1. Ihana postaus, kiitos ❤ Me käytiin pitkästä aikaa JustVegessä perheen kanssa tuossa taannoin, eikä siellä ollut enää vegaanista menua ollenkaan?! Työntekijäkin oli ylimielinen. Soisoi on kyllä paljon parempi. Tuuthan torstaina kokoukseen!

    • Meilläkin oli just tollasta ylimielisyyttä, siis huonoon palveluun liittyi toi haluttomuus mennä sinne enää, ja aiemminhan tykättiin siitä enemmän kuin Soi Soista. Ja joo, se on kyllä paljon parempi. Sataman Seitan ❤ Oon tulossa kokoukseen, C sanoi että se haluaa leipoa meille! 😀 Huomiseen!
      xoxo,
      Raisa

Leave a Reply

