Viikon Ostos, 6

Anteeksi, että tulee myöhässä! Olin eilen koko päivän, aamusta iltaan, hautautuneena askartelutarvikkeisiin, enkä näin ollen päässyt kirjoittamaan tätä postausta. Tiedän, että olette kärsimättöminä odottaneet. Anteeksi.

Tämä on samanlainen petkuhuijaus mitä olette viime viikkoina nähneet aiemminkin. Kyse ei ole yhdestä tuotteesta, eikä edes viime viikolla hankituista. Vaan tilauksesta ja jo pari viikkoa sitten tulleesta.

Kyseessä on A Beautiful  Mess sivustolta tilaamani “Happy Mail”. En ole “Happy Mail”ia tilannut aiemmin, ja tämäkin oli vain kokeiluluonteinen tapaus. Sillä vaikka tykkäänkin lähettää postikortteja, niin 1) minulla on niitä varastoituna aika paljon 2) en lähetä niitä kuitenkaan ihan niin paljoa 3) pidän enemmän kirpputoreilta löytyvistä koomisista 80-luvun korteista. Tämä minulle tullut pakkaus oli tutustumistarjous, ja siitä joutui maksamaan ainoastaan postimaksut us$5 + 3 kansainvälisen postin lisää. Minun tapauksessa kävi kuitenkin niin, että viidestä dollarista vähennettiin kolme ja minulle jäi maksettavaksi ainoastaan kaksi dollaria koko tuosta paketista, postikuluineen! 🙂 Ja minä vielä ilmoitin tästä heille, eikä sitä korjattu. 🙂

Olen samaisesta paikasta tilannut yli vuoden ajan “Messy Box”ia ja tykännyt siitä hurjasti. Muutama kuukausi sitten tuli kuitenkin skräppitavarakiintiö täyteen ja lopetin tilaukseni. Mutta lopetin sen ehdottomasti hymyssä suin ja palveluun erittäin tyytyväisenä.

25481517854_5a9cad4cd1_k

Tässä minun kahden dollarin (mitä se nyt sitten on euroissa, 1,8?) paketissani oli yksi muistilehtiö, tuollaisia paperisia (tarrapinta? En tiedä.) suikaleita (molemmat vas. alareunassa), väritettävä? joku pöljä teksti (sellaisia voimatauluja) (keskellä, kaiken alla) sekä 10 korttia kuorineen. Sanoisin, että aika hemmetin hyvä diili! Normaalisti tuo setti maksaa 15-20$, riippuen kuinka pitkäksi ajaksi tilaukseen sitoutuu. + 2$ kv postitus. Valitettavasti samaista kokeilutarjousta ei ole enää, vaan vastaavan setin saadakseen joutuu kyllä maksamaan ihan normihinnan. Silti voin lämmöllä suositella. Edes kerran kokeiltavaksi. Huomattavasti enemmän pidän kyllä jo mainitsemastani Messy Boxista. Mutta kiva yllätys tämäkin oli!

Minulla on työn alla blogipostaus liittyen minimalismiin, keräilyyn, karsimiseen, tyytyväisyyteen, säästäväisyyteen, ekologisuuteen, törsäämiseen – taidan mennä sitä vähän työstämään.

Hei nyt!

xoxo,

Raisa

2 thoughts on “Viikon Ostos, 6

  1. Onpa kivoja! Sä saat mut himoitsemaan kaikkia näitä yllätyspaketteja, tilasin sen brittiläisen herkkuboksin jo…

    • Ooh! Kiva, että innostuit siitä Vegan Tuck Boxista! Toivottavasti tykkäät! Mä oon ainakin ollut tosi tyytyväinen!
      Yllätyspaketit on kyllä ihania, kuin synttärit laatikossa! 🙂
      Kiitos kommentista!
      xoxo,
      Raisa

Leave a Reply

