Kuvapäiväkirja Torstailta 7.4.2016

Moikkelis!

Olispa aina näin kivaa!! Ei oikeesti, koska eihän sitä silloin arvostaisi näin paljoa. Mulla oli eilen niin hyvä päivä! Saatiin paljon aikaiseksi, ja tässä siitä todisteita:

Heräsin viiden jälkeen. Hmph. Aivan liian aikaisin.

Söin aamupalan ja myin yhden pankin. Olen siis alkanut taas myymään tavaraa facebook kirppiksillä. En siitä tykkää, mut tavallaan sit kuitenkin. Aamupala oli pitkästä aikaan hyvä.

25697004084_ca872dbd05_z (1)

Mikä tota tyyppiä vaivaa?!

26301878325_fb78b6cffd_z (1)

Sovittiin pankin ostajan kanssa treffit ihan meidän lähelle. Kenai mukaan, henkivartijaksi. Melko iloinen kaveri.

25699139743_3f8052b7e5_z (1)

Tehtaalla Michael viihdytti minua loikilla ja pompuilla. Varmaan lisääntynyt valo vaikuttaa siihenkin, ainakin se on tosi riehakas.

26029028570_80540d1ca7_z

Tein kahteen nukkepussukkaan vetoketjuvetimet.

26275942036_8446b8579f_z

Lounaaksi “tonnikala”- ja hummusleivät, sekä smoothie. Katottiin jotain, mutten jaksa muistaa mitä.

26275942796_f4e16ccf75_z

Takaisin hommiin. Ompelin yhden nukkepussukan alusta loppuun ja tein vielä sen vetskarijutunkin. Lisäksi kirjoitin tämän viikon random kortin. Lähetin sen entiselle työkaverille, jonka osoitteen löysin sattumalta. Takuulla yllättyy!

26301894305_e967009061_z

Oltiin menossa Kierrätyskeskukseen, kun alkoi tuota karsittua tavaraa olemaan jo niin paljon. Tein vielä salamaiskun ylimääräiseen (lue turhaan) askartelukaappiini, tavoitteena kerätä 10 tavaraa. Tuli vähän yli. Hyvä minä!

26235635111_6bae02d297_z

Isäntä paketoi synttärilahjaa äidilleen ja minä autoin. Kenai olisi halunnut tulla meidän kanssa yläkertaan, mutta tiesi ettei saa tulla ilman lupaa. Joten odotti kauniisti alhaalla.

26209477982_a5ef62fe6d_z

Aika lailla taas menossa meille turhaa tavaraa pois. Tän jälkeen oli niiiiiin kevyt olo!

26235637121_7952530de6_z

Kierrätyskeskuksessa ei ollut tarkoitus käydä sisällä ollenkaan, en ihan vielä usko, että olen “valmis” siihen. Mutta meillä oli jalkalamppu ja sohvapöytä hakusessa, joten mentiin. Löysin sieltä keräämääni japanilaista posliinia. Tietenkin. Mä olin niin “valmis” sittenkin, että jätin sen sinne. Ihan oikeesti. Mitään muutakaan en ostanut, paitsi kukkatelineen ja mikrokuvun. Onneksi muistin ne! Molemmat aikuisten oikeesti hakusessa.

Minä kävin postissa viemässä kolme nukkea postitettavaksi Italiaan ja miehen äidille matkaavan paketin.

Hoidettiin vielä miehen puhelinliittymä sen nimiin ja etsittiin kahdesta Prismasta Amy’s Kitchen burritoja, ei löytynyt, joten Hese.

Ulkoilutin koiran sillä aikaa kun siippa laittoi elokuvat ja eväät valmiiksi.

25697028194_0300327b40_z

Olin niin ansainnut ton. Katsottiin huono elokuva ja huono Modern Family. Leffan keskellä pidettiin tauko, jonka aikana kävin kuvaamassa myyntiin aikomiani askartelutarvikkeita (myin jo kaiken mitä ennätin kuvaamaan! Ja menen näyttämään niitä, mitä en ole edes kuvannut vielä mahdolliselle ostajalle, joten voipi olla, että kaikki tulee myytyä ennen ens viikonlopun Askartelupirttiä! ). Iso homma kaikessa siinä järjestelyssä ja tavaran huolellisessa läpikäynnissä.

Olen tajunnut, tavaroitani läpikäydessä, että mulla on tosi paljon sellaisia askartelutarvikkeita, joista ajattelen, että näistä sais jotain kivaa tehtyä. Ilman, että sille kivalle olis mitään käyttöä. Ja ilman, että oikeasti joskus niitä tekisin. Kävin mm. läpi kirjontakehykseni, niitä oli 20 kpl. Mitä järkeä? Ja esim. mun kaikki mustesuihkeet on just sellasia, jotka olen ostanut, kun toiset ovat tehneet niillä hienoja juttuja ja ne on tosi trendikkäitä, mut sit mä käytän niitä vaan “pakosta”. Siis siksi kun onhan niitä käytettävä, kun oon kerta kalliilla rahalla niitä ostanutkin. Kirjontakehykset olen jo myynyt, suihkeet odottaa kuvausta/sitä asiakasta, jolle lupasin käydä näyttämässä muutakin skräppikamaa. Mä olen siis alkanut miettimään askartelun mielekkyyttä? Askartelusta ja käsitöistä kyllä ehdottomasti tykkään, mutta toivottavasti en jatkossa osta niin paljoa kaikkea varalle. Edelleen haluan kokeilla uusia asioita ja silleen, mut ilman että pitäis olla niitä tarvikkeita eniten maailmassa. Tai no, Euroopassa. Amerikkalaisten kanssa en voi kilpailla missään tavarasarjassa…

Näin viisaana menin nukkumaan. Ja heräsin tänään 5.19.

Nyt menen pakkaamaan niitä myytyjä tuotteita, että saan ne laitettua eteenpäin!

Hauskaa ja tuotteliasta viikonloppua!

xoxo,

Raisa

 

 

6 thoughts on “Kuvapäiväkirja Torstailta 7.4.2016

  1. Kenai on varmaan maailman ihanin koira.

    Kiitti Raisa tästä blogista, tää piristää mua aina kesken työpäivän, kun luen aina ruokiksella/kahvitauolla. (Tosin tästä kirjotuksesta pientä kritiikkiä: kehuit sun aamiaista, mut et kertonut mitä se oli. Epistä.)

    • Joo, kyllä se taitaa olla! 😀 Sillä on ongelmansa, kuten meillä kaikilla, mutta sen uskomattoman hienot muut piirteet kyllä peittoaa ne huonot!
      Kiitos Sinulle Senni ihanasta kommentista! ❤ Kivaa, että olet viihtynyt!
      Anteeksi aamiaismoka! Liian pitkään olen syönyt liotetun tattarini jauhamatta, mangososeen ja mustikoiden kera. Siis tosi ällösti. Nyt tein pitkästä aikaa vähän monimutkaisemman aamupalan: puuro: tattaria, hampunsiemeniä, sesaminsiemeniä, saksanpähkinää, vaniljaa, kaakaota soseutettuna. Hedelmäosuus: banaani, liotettuja taateleita ja rusinoita ja mustikoita soseutettuna. Oli todella herkullista!
      xoxo,
      Raisa

      • Hahah! Tietty!
        Mäkin aikoinaan, kun toimistotyötä vielä tein, kirjoitin tietenkin blogia työaikana, mutta niissä teksteissä aina jaksoin mainita sitä, kuinka ainoastaan tauoilla taikka kotona sitä kirjoitin. Se, että postaus ilmestyi työaikana, johtui tietenkin siitä, että olin edellisenä iltana kotona kirjoittanut, ja nyt tauolla sitten sen julkaisin. Kunnes lakkasin välittämästä. Kiitos kommentista!
        xoxo,
        Raisa

  2. Komppaan Senniä, tätä sun blogia lukiessa tulee aina niin hyvä mieli! Ja haha mä nauroin tolle odottavalle Kenaille, niin huippu asento tyypillä!

    Täältä mä kans bongaan kaikkia vegaanijuttuja mitkä on ollu koko ajan nenän edessä mutta joista en oo vain tienny että ne on vegaanisia! Niinku Lidlin pretzelit, nam! Mitä Hesestä löytyy vegaanille, ranskiksia?-)

    • Kiitos Saija!! Ihanaa kuulla tällaista! Joo, Lidlin pretzelit on kyllä ihan huiput! Alkuun ne ei olleet vegaanisia, mutta jossain kohden ne vaihto reseptiä ja poisti muistaakseni jonkun lehmäntissimaito-osan. Jippii!!
      Hesestä saa soijatikut ja soijatortillan sekä falafelhampurilaisen pyydettäessä vegaanisena. Sivistyneissä Heseissä riittää kun pyytää sen vegaanisena, sivistymättömissä pitää eritellä, että ilman majoneeseja (hampurilaisen suhteen voi joutua sanomaan, ettei kumpaakaan majoneesia, kun aina ne ei ymmärrä) tortilla pitää pyytää ilman majoneesia ja fetajuustoa. Tilalle kannattaa ottaa joko valkosipulikastike tai chilimajoneesi. Siitä joutuu maksamaan 0,5 € extraa, mut suosittelen. Musta on tosi ihanaa, että MÄ olen se, joka sulle kertoo tämän, niin että tästä lähtien joka kerta kun sä olet Hesessä tilaamassa näitä sä muistat sen ihanan ihmisen, joka sulle näistä herkuista kertoi. 😀 Niin, ranskikset tietty kans ja
      sipulirenkaat! Kiitos kommentista!
      xoxo,
      Raisa

Leave a Reply

